OneDirectionnoveller

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

The Kidnappers: handling

Av Isabelle - 6 augusti 2013 15:48

Tre tjejer: Kelly, Nathalie och Elena är tre tjejer som är kända hos polisen. Vad de gör? Rånar banker. Men Sophie vill inte det längre, hon tycker det är tråkigt, hon vill ha ett äventyr. Så vad händer när de bestämmer sig för att kidnappa världens mest kända pojkband? Kommer det bli så enkelt som tjejerna tror? Kommer någon leta och hitta killarna? Killarna vet inte vad som väntar dem, de vet bara att dessa tre tjejer kommer förändra deras liv för alltid. 

 

 

Okej nu har jag äntligen tagit mig tid och börjat skriva. Jag vet att jag skulle ha lagt upp kapitlen för några veckor sedan men annat kom ivägen (bra grej å skylla på..) Men nu får ni en liten inledning på denna berättelsen :) Jag hoppas verkligen ni gillar den lika mycket som jag gör! Kan säga att den är spännande, till och med jag som skriver den blir helt till mig haha. Men här är handlingen :)

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 21 januari 2015 19:00

Hej.. Jag vet att jag har haft sjukt dålig uppdatering. JAg kommer antagligen inte fortsätta med denna novell och jag vet inte om jag ska sluta helt med skrivandet här på bloggen...  Därför undrar jag om ni vill att jag lägger upp en annan novell s...

Av Isabelle - 24 april 2014 10:48

-Where's Elena? Frågade Nathalie Kelly, när hon gick in I vardagsrummet. -I don't know actually, sa hon och tittade upp från sin bok. Tror hon gick ut. Tyckte jag hörde dörren stängas. -Okay, svarade Nathalie. I found Louis and Liam. I thought that...

Av Isabelle - 9 januari 2014 18:49

-Ow, uff...Where am I? Zayn yrvaken och förvirrad. -Zayn! sa Niall glatt. You're awake!-What happend? frågade han.-Well...You got kidnapped, svarade Niall.-I've got what? frågade han igen, ännu mer förvånad.-By three girls, förklarade Niall. One of t...

Av Isabelle - 30 december 2013 21:38

-I better go up and help Kelly with the food, sa Nathalie och ställde sig upp. Hon gick uppför källartrappan och låste dörren när hon gått ut. -You need some help? frågade hon Kelly. -No it's okey, log hon. Elena kom in till köket och gick bort...

Av Isabelle - 28 november 2013 19:42

De gick upp för trappan och Harry lyssnade mot dörren. Det var tyst. De väntade några minuter innan Harry satte i hårnålen i låset. Han vred försiktigt om och den öppnades. Han vände sig mot Niall och log.Han öppnade försiktigt dörren och de gick u...

Bloglovin

Presentation


Hej! Tänkte skapa en novellblogg, där jag skriver om det stora bandet One Direction. Det kommer vara olika noveller. Hoppas ni gillar min blogg :) Ni får gärna komma med idéer om vad novellerna ska handla om och jag vill ha massa kommentarer :) Kram!

The kidnappers

The kidnappers handlar om tre tjejer, Kelly, Elena och Nathalie. De är kriminella 17-åringar. De bor tillsammans i ett hus utanför stan, avskilt. Men Nathalie vill inte råna banker längre. Hon vill kidnappa. Så vad händer när de bestämmer sig för att kidnappa ett av världens mest kända pojkband?

Omröstning

Ska jag sluta lägga upp noveller på denna blogg eller ska jag eller ska jag lägga upp en novell som snart är färdigskriven och avsluta The Kidnappers så som den är nu?
 Suta lägga upp noveller
 Fortsätt med The Kidnappers
 Lägg upp den novellen som snart är klar

Blogresponse

Kategorier

Fråga mig

9 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Harry Styles

Ovido - Quiz & Flashcards